Fredag och fitn väder

Det är fredag och solen lyser, jag har faktiskt varit ute och gått 5,5 km idag- trodde jag skulle dö efter 1km och resten av rundan- min kropp motarbetar mig!!

Är ledig idag, ska jobba helgen. I eftermiddag ska jag o mia ut till Nova en sväng o sen ska jag köra henne till malmö i kväll, där jag även ska hemta henne o jonas i natt.

Får se om det blir helsingrkona i kväll kanske, får se om kroppen orkar, hade varit sjukt kul- är ju slager i kväll:-)

Som sagt väntar en jobb helg för mig, inte jätte peppe. men har inget val. Det som suger mest är att jobba imon kväll!! Är ju sverige-danmark!

Höres och störes.

Sjukdom är så himmla trist,
undra vad jag har för jäkla birst?
A,B och C-vitaminer jag tar,
säg mig vad det då finns kvar?
Kanske är det grisen jag fått,
för så här dåligt var det länge sedan jag mått!
Att ligga i sängen är inte kul,
hoppas verkligen att jag blir frisk till jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0