Farbor doktorn

Jaha, så har man varit på sitt första läkarbesök i Lund, En alldeles nyöppnad privat vårdcentral här uppe på norrafäladen fick det bli, till den vanliga vårdcentralen kom man ju inte ens fram till.

Fick träffa en trevlig doktor som klämde och kände på min svullna haka/hals och konstaterade att jag nog har en infektion i kroppen, så en packet antibiotika rikare o 300 kr fattigare gick jag hem med löfte att komma tillbaka på onsdag för provtagning- Nu tänker jag bli frisk, är trött på det här nu!!

Är ledig idag, men hade tänkt jobba ändå, men båda mina handledare var lediga så jag satt o skrev nån timme på jobbet o sen cyklade jag hem för att fortsätta plugga här hemma, och tur var det för hade inte orkat en hel dag på jobbet. Har mina perioder, ena stunden ganska pigg o andra vill jag bara krypa ner i ett hål o försvinna.

Helgen har varit skitväder, men mia o jonas har gjort den mysig ändå- Tack ni båda för att ni orkar med mig:-)

Igår kväll fick jag oväntat besök, vid sju ringer det på dörren och in kommer Tiaz o en kompis till honom, de har kollat hokey i Malmö o kommer inom med lite frukt  till mig- glad överaskning!!

Idag har jag fått lite pluggat, vet inte hur jag ska gå vidare nu. så vad eftermiddagen bjuder på får vi se:-) 

Håll alla tummar ni har för att jag ska orka jobba imon!! Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: M

krya på dig gumman!

2009-10-06 @ 19:53:48
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0