40 h/vecka nej tack!

Söndag eftermiddag, jag har haft en lugn helg med lite promenader och läsning.

Idag har jag, mia o jonas varit ute i Skrylle o gått en sväng, jätte härligt att komma ut i skogen lite, slippa att höra bilar hela tiden när man går, resten av dagen tänker jag nog tillbringa i soffan:-P

Imorgon är det måndag och jag har en 40h vecka framför mig- inte så peppande kan jag säga, vist det är så livet kommer att se ut sen, men då får man betalt! jag tycker 40 h vecka är för mycket när man inte får sen spänn för det- får i princip betala för att få vara där.

Men det är väl bara att kämpa på antar jag, kommer ju snart helg till:-)

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0