4 arbetspass kvar!

Så var ett av 5 arbetspas klart för denna veckan! Usch känns som en hel evighet innan det blir fredag! Men förhoppningsvis sitter jag här snart på fredag och tänker- oj vad snabbt veckan gick.

Börjar seriöst bli trött på praktiken nu!

Får se om jag orkar rulla ner för backen o simma lite snart, men kanske blir det en hel kväll i soffan- kan vara ganska skönt ibland, tänkte ta det lite lugnt med träningen denna veckan också och börja ordentligt nästa vecka!

Annars borde jag plugga matte denna veckan, men orkar inte riktigt ta tag i plugg efter jobbet- pust är allmänt negativ för tillfället, behöver en ny tändning- men vet inte varifrån jag ska få den!

Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0