2 arbetspass kvar

Ännu ett par arbetspass bakom mig, nu är det bara 2 kvar innan det är helg! Vet inte varför men praktiken suger för tillfället, är inte roligt alls, vill bara göra det jag ska och sen få gå hem!

Kan vara för att jag är en rätt sjålvständig människa, men på praktiken blir man ständigt övervakad och dubbel kollad, har jag varit inne hos patienten och pratat så går min handledare in 5 min efter mig och också pratar, känns inte som om hon litar på mig.. men bara 2 och en halv vecka kvar!!

Har börjat träna lite smått, och det känns jätte härligt:-) Mår som bäst när jag får snöra på mig löparskorna och ge mig ut- eller rättare sagt mår jag som bäst efter löppasset;-) hihi

Ikväll blir det bonde med Frida, så bara en slapp onsdags kväll!!

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0