Nu är det helg.

Nu är det helg igen, denna veckan har bara flugit iväg! Har precis renskrivit det sista så nu tar jag helg:-) Vädret är grått och trist som vanligt och jag har en stortå som gör sjukt ont! Antingen har jag fått nageltrång eller också en klämskada. Lyckades i alla fall åka en runda på skidorna idag- men ont gjorde det.

Imorgon blir det fredags mys hela dan, om tån tillåter ska jag springa en runda, sen ska jag ner på stan och se om jag kan hitta några roliga julklappar, kvällen ska jag ägna åt att inte göra ett skit:-)

Höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Ozzy kände nog på sig att jag också egentligen ville pluggstrejka. Men målet är att skriva klart 1/4 frågor idag, sen tar jag med helg! Gick det bra för dig snäckan? Miss you!

2009-11-19 @ 17:09:36
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0