Varmt som en sommardag!

Vaknade klockan sex av att klockan ringde, var sjukt trött o ville bara kryppa ner under täcket igen. Men icke, simning med Frida stod på schemat så det var bara att pallra sig upp. Väl fått fötterna över sängen så piggnade jag till.

Härligt med ett morgonbad, och framförallt härligt attgå dit, solen strålar från en klarblå himmel och det var är redan varmt och skönt ute.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att dagens föreläsningar ska börja, är heldag i skolan idag- mindre kul när det är så fint väder. Borde vara förbjudet att ha föreläsningar när det är sol ute:-p

I kväll måste jag skriva klart mina anteckningar innan tenta plugget drar igång imon, sen ska jag se om jag hinner få ihop en flytt kartong till. Skulle ha börjat att putsa fönster, men glömde fönsterskrapan i Jonas bil, eller om han ens hade kommit ihåg att ta med den vet jag inte. Blir ingen fönster putsning i dag i alla fall.

Ha en bra tisdag så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0