Tomt och kalt.

Sitter i en tom och kal lägenhet, nästan allt ligger nerpackat i sina kartonger och står i hallen, ska bli skönt när flytten är klar.

Idag tillät jag mig själv att sova ut ordentligt, ingen mobil och ingen väckarklocka som störde, sov faktiskt till halv tio:-) Efter det blev det lite tenta plugg och urtorkning av några köksskåp.

Ska försöka sätta mig och läsa lite till nu snart, för att sedan ladda inför alp gympan ikväll- lär la dö på kuppen haha. Som sakt efter det blir det Ebba och skärgårdsdoktorn, och sen är det fredag!!

Och vilken fredag sen. Först blir det lite plugg på dan sen vankas det en halvkroppsmassage vid sex tiden med Mia, efter det drara vi hem till mig för att göra oss iordning för att sedan gå på resturang och club, ska bli så dundermysigt:-)

Sen bär det hem till blekingen på lördag morgon för en helg med rep.

Ha det bäst så hörs och störs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0