Tidiga Morgnar.

Har varit uppe tidigt hela veckan, fast att jag känner att min kropp behöver sova, kunde ha sovit idag men behövde ta mig upp till Hoby för att skriva ut lite papper och träna. Så uppe med tuppen idag med!

I morgon får jag i alla fall sova till nio- om jag kan:-P Sen är det teater hela dagen lång med avslutande fest. ska bli sjukt kul!!

När mamma kommer hem från jobbet bär det ut till Gyön igen,. och får la offra mig för några spelrundor med farmor, hon orkar inte gå så mycket nu så jag får la underhålla henne med molle och fia med knuff- gillar inte att spela men som sagt vad gör man inte för sin farmor:-)

Provade min balklänninge idag, och kors i taket jag kom i den. Var en härlig kännsa att stå där framför spegeln med klänningen på och tiaran i håret- helt sjukt att det snart är två år sedan. Och ännu mer sjukt att det snart är ett år sen jag började studera i Lund, tiden flyger fram.

Retar mig att magnus Uggla ska sätta upp sin jäkla revy i karlshamn, och till på köpet spela den hela jul precis som vi på Kastellet och sandelius på skottsbergska, förstår inte hur kommunen kan vilja konkurera ut sina egna lokala föreningar.- sinnessjukt ycker jag!!

Jaja, nu ska jag gå ut en sväng, vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0