ibland måste man bara!

Det är fredag, och jag har gett mig själv en plugg fri dag, ibland måste man bara få skämma bort sig själv och inte göra ett skit! Tänker så fortsätta resten av dagen, ända tills det blir dags för massage:-)

Överlevde Alp gympan igår, men har faktiskt lite träningsverk i skinkorna idag (härligt) hihi. Skärgårdsdoktorn koll hos Ebba igår var super mysigt, snackade dock mer skit än kollade på avsnitten- men så ska det va!

Mindre än en veck kvar tills sommaren börjar, har börjat nedräkningen! Sen blir det blekinge för hela slanten, och en varm skön fin sommar som jag bara ska njuta av!

Nej nu ska jag fortsätta med att inte göra ett skit!

Höres och störes.

 
PS. Glöm inte att kolla in mig på kastellet och hemligheternas tid i sommar. Premiär 3 juli, mer info på http://www.teatersmedjan.se/hemligheter/ DS


Kommentarer
Postat av: Therese

Den där hemsidan verkar på något sätt bekant, man kanske ska ta och bege sig ut till ön i sommaren och se vad som försigår ;)

2009-06-02 @ 13:08:00
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0