I did it!

Jag överlevde! Igår var det göteborgsvarvet-2,1 mil. Jag och Mia sprang tillsammans och vi klarade det på 1 h och 58 min. Mycket nöjda båda två! Så jäkla gött. Konstigt att det kan kännas så bra, när man vissa a´ndra dagar tror att man ska dö:-)

Ja nu är det gjort, slipper man springa så långt på ett år i alla fall, hihi.

Har faktiskt inte så ont i kroppen idag (hade jag inte förra året heller) som jag trodde jag skulle ha. Så blir vila idag och sen blir det nog morgon gympa imon, lite lätt!

Var skönt med en helg i Göteborg, var länge sedan jag var på mini semester. Jag, Mia, Jonas, Tiaz och Jörgen delade en camping stuga, dock bara för fyra så jag skulle ligga på luftmadrass på golvet- bara ett litet problem! luftmadrass ett läkte luft, luftmadrass två läkte också luft. Så jag fick sova på två bäddmadrasser:-P men det gick bra ändå.

Idag blir det soffan för hela slanten, funderar på att köpa lite godis, öppna en cider och bara njuta och fira att jag klarade det!

Hoppas ni haft en bra helg, vi höres och störes

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är gumman! Saknar dig!

2009-05-17 @ 18:28:39
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0