Gröna sköna fredag:-)

Sitter här på balkongen, ny tränad och lyssnar på radiokanalen favorit. Solen trålar och jag har varit ute ca 15 min sammanlagt idag, har suttit inne och pluggat inför tentan i morgon, men kommit en bit på vägen i alla fall. borde nog plugga nån timme till- men det får faktiskt bli senare i kväll.

Nu får det bli lite mat lagning och sen en promenad i det fina vädret- det är jag värd tycker jag.

Valbor igår, och mycket trevligt. Satt i stadsparken mellan halv elva och fyra, bara åt och drack och hade trevligt- jag och 17000 andra studenter:-) Mycket ögongodis kan jag lova.

Efter det drog vi till Åsa och grillade och spelade kubb, efter det blev det att kolla på bålet i stadsparken och sen en vända inom parantesen innan jag o Frida gick hem. En helt underbar dag med andra ord- var så skönt o göra nått annat än att plugga.

skulle gå o se när de sjunger i våren nere vis universitetet igentligen, men pallar inte, så kul är det faktiskt inte att se ett gäng grabba i studentmössor som sjunger 15 toner högre än jag någinsin skulle klara av:-)

I morgon blir det först tenta och sen bär det hem till Blekinge för lite teater rep och slapp.

Ha en bra helg, vi höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej snäckan! löplabbet är tanken att vi ska till! var bara osäker på vart det låg! men mitt emot bion ska vi nog hitta! all bra annars darling? puss

2009-05-02 @ 07:23:18
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0