ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Fy fanken vilken dag, Började med att jag skulle åka hem med tåget tjugo i tio i morse, men nej något tåg kom inte. Var ett gods tåg som tappat vagnar utanför eslöv, så det var totalstopp. Efter ett tag kommer EN ersättningsbuss, knöka in folk och köra till Eslöv för vidare transport till Blekinge.

Väl i Eslöv får vi vänta 50 min på att tåget ska komma, det kommer och jag tänker äntligen! Skulle jag inte ha gjort, vi kom till Bromölla sen blev det stopp igen, ett mötande tåg som har fått problem och blokerar spåret, så här blir vi stående i 30 min! Saken är den att jag åkte hem idag för att repa klockan ett.

klockan ett stiger jag av tåget i Karlshamn, köper en torr macka på järnvägs kiosken, gå springer ner mot  hamnen, köper en mer i farten och kommer ner till kaj kvart över ett, hungri trött och lite smått frustrerad.

Men fram kom jag och repet gick i alla fall bra sen:-)

Hade i alla fall en jätte trevligt kväll med, Mia igår- Älskar dig syrran du är bäst!

Nu ska jag snart hemta bilen och tysklandsresenärerna vid Hydro, men först får det nog bli en dusch!

Hoppas er lördag har varit bättre än min, Vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0