21

Jaha så var man 21 år nu då. Konstigt men känner mig precis lika gamal som jag gjorde igår:-P Födelsedagar mister faktiskt sin tjusning med åren, vist det är trevligt att fira lite med vänner och familj. Men det det pirret som man hade i magen när man var liten finns inte riktigt längre.

Det där pirret som gjorde att man inte sov en blund natten innan den stora dagen, har sovit lika gott i natt som vanligt och stigit upp lika tidigt för att träna som vanligt och gått till skolan för en heldag här precis som vanligt. Det är nog bara att inse, födelsedagar tappar sin magi med åren:-) Men jag är nöjd ändå.

I kväll ska jag ut till Mia och Jonas för lite tårt ätning- ska bli mys!

Min jäkla telefon vaknade vist på fel sida idag, har åter låst sig vid fel nät så nu funkar den inte hemma i lägenheten igen- suck får bli telia butiken i eftermiddag.

Var riktigt produktiv igår, renskrev alla mina hand outs, tränade, var i skolan och gick en liten sväng med frida (som dock har vridit ryggen så hon knappt kan röra sig stackaren).

Ha en bra dag- för det tänker jag ha så hörs och störs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0