Vår i Luften:-)

Känner våren komma krypande. i förgår var det snöstorm och skit väder, idag är det 8+ och nästan sol. Går man ut känner man verkligen att våren är på väg, krokusar och snödroppar blommar och fåglarna kvittrar- en lördag i mars kan inte bli så mycket bättre:-)

Hade en jätte rolig kväll på Helsingrkona igår, bra musik och mycket folk, kvällen resulterade i glada skratt, ömma fötter och ett visitkort rikare;-) Att dela ut sitt visitkort var en ny raggnings metod för mig- och ska jag vara ärlig så fun kade den inget vidare, inte på mig i alla fall haha.

Idag har jag sprungit en sväng och varit nere i stan o handlat lite alkoholhaltiga drycker till i kväll, då det blir inflyttnings fest hos en av netts kompisar- ska bli kul!

Men innan festen drar igång ska jag bara slappa, läse lite i en bra bok, ta en varm dusch och kanske slumra en stund, allt för att vara på G inför i kväll:-)

Hoppas ni också får en bra lördag! Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0