Snöstorm- skämtar ni!!

Nu får väder gudarna ge sig!! Vintern ska vara slut nu, jag vill inte ha mer snö. Och endå öser snön ner utanför fönstret, den inte bara öser, den virvlar i olika blåsmönster! Usch Usch Usch, men får hoppas att det är ytterst tillfälligt, så man slipper skiten sen, vill ju använda vår kläderna.

Idag började jag dagen med en föreläsning i farmakologi, med en mycket snabb pratande förvirrande föreläsare, sen bar det av till Gerda och ett litet gympapass med Nett. efter det har jag lyckats göra lite instuderingsfrågor och nu i vkäll blir det Tv.

En lugn torsdags kväll-ska bli härligt. Jag har ju faktiskt tagit helg nu:-) Ledig i morgon! Men ska försöka få lite mer plugg gjort, hinna med ett gerda pass och sen blir det Helsingkrona och slager i mon kväll/natt. dansa gärnet med Frida ska bli så kul!!'

Hoppas det snöar minder hos er och att livet leker, vi hörs och störs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Här har det varit grymt härligt vårväder idag :)

2009-03-12 @ 17:54:08
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja jag sov nog ;)

2009-03-12 @ 22:05:46
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0