Slö, slöare slöast

Har haft en ledig dag idag, och den har jag ägnat åt promenad i ett underbart vår väder och lite plugg. Men mest har jag bara slöat, sov en timme mitt på dan, fick ett litet besök av syrran och sen blev det TV.

Nu har jag precis ätit lite fisk med mos och snart är det box med Frida som gäller:-) Är fortfarande slö men hoppas jag piggnar till på vägen till Gerda.

Skulle ha pluggat mer idag, men kände att det fick räcka med ett pass, är ju trots allt en och en halv vecka kvar till tentan!

Såg ju män som hatar kvinnor igrå, och måset säg att den inte gjorde mig besviken över huvud taget, de 2 och en halv timmarna gick jätte fort och allt vesäntligt från boken var med och skådispelarna var riktigt bra alla ihop! Så se den gott folk, det är det deffinitivt värt!!

Hörs och störs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0