Produktiv söndag!

har denna helgen också gott, varit en innehållsrik helg faktiskt. Festen i går var väldigt trevlig, jag och nett rullade hemåt vid kvart i två:-) Idag började vi med en sovmorgon följt av en riktig storstädning av lägenheten- det behövdes kan
jag säga, fy vad skitigt här var.

Efter det blev det en rask promenad ut till Mia för att hemta en bok som jag behövde, raskt tempo och en timme senare kom vi hem lagom till att börjat tvätta vid två. Så nu i eftermiddag har vi sprungit upp och ned för alla 4 trappor 3 gånger och ska springa en gång till innan all tvätt är klar:-)

Men gud vad duktiga vi känner oss, Jag har också pluggat lite. Både på tentan om två veckor och på omtentan som är om 4 veckor. Måste klara dessa två nu!!

I morgon blir det skola 9-16 - jippi, eller inte:-( Men veckorna går ju sjukt snabbt så snart sitter jag och skriver på en fredag igen, då jag förövrigt befinner mig i Hoby för en lugn helg:-)

Hoppas ni också har haft en bra helg, Vi hörs och störs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haft en bra helg gumman? Verkar så!



Vi borde ses till helgen och göra nåt mysigt tycker jag!



Satt förresten och funderade på att jag vill komma ner och hälsa på dig snart!

Vad sägs om att planera in en helg efter högskoleprov och allt? :)



puss

2009-03-15 @ 19:39:23
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0