Omtenta här kommer jag!

Otroligt omotiverande att plugga på nått man vet man kommer att få göra om!! Uppe med tuppen i morse, åkte med pappa in till hans jobb för att skriva ut mina anteckningar för att sedan ta tåget ner till Lund halv åtta.

Pluggade de två timmarna på tåget, gick hem, packade upp och sedan har jag försökt plugga tills nu, nu orkar jag inte mer- tur att Mia kommer snart för att dra med mig till lite träning på Gerda, jag känner mig helt slut så kan behöva lite adrenalin!

Känns så meningslöst att plugga, är så mycket att jag dlrig kommer att lära mig det, det känns som jag kan allt onödigt men inget relevant- men men har ju några fler dagar på mig- SUCK!

Igår var jag på info träff om sommar teatern, så jäkla gött o träff allla igen och teatern verkar bli riktigt bra, jag längtar så jag kan dö!! Låt repen börja nu!!!

Nu blir det träningskläder på.
vi hörs och störs!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch ja ibland är det riktigt segt! Vi måste ses snart snäckan! Du är bäst! Kram

2009-03-02 @ 19:18:51
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0