Omtenta 9/4

var det bestämt, blir omtenta 9 april, gjorde tentan idag och det gick inte alls, men det räknade jag ju med så känns inte jätte hemskt. Läraren som ska rätta min kommer att få många glada skratt, det jag inte kunde gissade jag friskt på:-)

Nu i kväll har jag varit ute hos min sjuka syster och hållt henne sällskap, har bara blivit, TV, godis och prat, mysigt som attan tycker jag!


Nu snart blir det sängen, ska bli skönt o sova utan att tänka på plugg- ska släppa det denna helgen i alla fall!

Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du grejar omtentan istället gumman!

Huh, nu har jag kört fast riktigt ordentligt med arbetet. Blä!

2009-03-07 @ 11:09:06
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0