Oj, Oj, Oj.

Har pluggat idag med, så inget nytt på den fronten. kollade däremot omtentorna till denna tenta (vet att det kommer att behövas), och till min stora förskräckelse låg de på väldigt dåliga datum. Den första 9/4 kan jag gå på, men sen den 16/5 då är det göteborgsvarvet och den i augusti som jag såg som min räddning är den 7/8 och då är jag i London!

Detta betyder att jag måste klara den den 9/4- Hjälp, men men, det är 5 veckor tills dess så jag ska klara den då!!! Jag får väl plugga dag och natt om det så behövs.

Längtar tills imon kväll då tentan är över, för även att jag kommer att behöva göra om den så tänker jag inte plugga någonting i helgen!! Jag ska bara göra roliga saker, efter denna vecka kan jag behöva det.

Masade mig ut och sprang en runda mellan plugget idag, fy fanken vilka sega ben, men tog mig runt i alla fall. I kväll blir det nog ett sista plugg pass, nån halvtimme timme i alla fall. Annars blir det Tv för min del:-)

Kan bara säga att det inte är så roligt och plugga när det inte ger så mycket, känns som jag inte har någon hjärna haha. Ha det bäst vi hörs och störs!


Det är sådana här veckor jag längatar efter min pälsboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0