Nervös

Tycker inte om att vara nervös, men endå sitter jag här i min ensamhet och är nervös inför imorgon, men har gjort allt jag kan i alla fall. Så nu får det bli som det blir!

Idag har jag varit ledig så dagen började med plugg och sen en spring tur, efter det lite mer plugg och sen kom Mia och förhörde mig på plugg:-)

Blev den tur till Mc donalds också- har varit sugen på det jätte länge och idag behövde jag det- tack syrran!!

Efter det har det bara blivit slapp, och nu i kväll har jag bakat scones som redan är uppätna så nu är jag mätt och belåten haha.

Ska försöka få en ordntlig sömn i natt och sen ge gärnet i morgon förmiddag!! Jag ska klara den, det bara är så.

ha det bäst, hörs och störs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0