Lite plugg lat.

Nu har helgen gått och den nya veckan har startat, borde läsa lite och kolla lite läkemedelsräkning. Men föreläsningen i morgon är inställd så det ger mig en ledig tisdag, så tänkte tillåta mig att vara lat idag och i stället ta en pluggning imon:) Man ska ju inte överarbeta haha!

Hade läkemedelsräkning i skolan idag, och oj vad ringrostig jag är på matte! Har inte läst det på 3 och ett halvt år- och det märks. Men ska nog gå bra när man kommer in i tänket igen!!

Efter det blev det ett pass på Gerda, ny instruktör- mycket snygg om jag får säga det själv. Gav lite extra bara för att impa haha!

Nu har jag precis kommit in från en skön promenad och lite mat handling, resten av eftermiddagen blir nog att plocka lite här hemma och sen bara slappa!

Hoppas ni har haft en bra måndag, vi hörs och störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0