Ibland blir det ensamt

Klockan är  och jag har inte gjort något vettigt idag, jag har inte ens tränat!! Vad är det med mig- skulle tränat vid tre men kunde inte förmå mig att gå till Gerda, har ingen lust helt enkelt!
Har till och med sovit en stund nu i eftermiddag, jag brukar inte sova på eftermiddagarna längre! Jag har tråkigt också.

Ibland är det bara så det är, tråkigt! Men man får överlev det med, ska laga mig lite pannkakor i kväll o äta vindruvor:-)

Det är i såna här lägen man önskar man hade haft någon att dela det tråkiga med, nån som bara finns där utan att man behöver anstränga sig. Men det kommer kanske någon nån dag;-P

Ha en bra lördags kväll, så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0