Då var man igång!

Snart ännu en måndag slut, idag började jag dagen med lite morgon gympa, sen blev det skolan och föreläsning i mikromiologi, så nu är jag expert på allt som har med bakterier och virus att göra:-)

Efter lunch blev det dags för lite grupp arbeta om hygien i vården, och när cyklen pakerades på dag hammarsköldsväg 3G klockan 16.00 var jag både frusen och hungrig, Med största varmasta tröjan jag kunde hitta och lite hamburgare i magen har det nu sista timmen blivit lite plugg.

Gäller att man ligger i lite nu, är ju snart tenta igen:-( I kväll blir det bara TV som gäller och en tidig säng dags för jag ät trött som bara den!

Ha det bäst så hörs och störs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0