Borde plugga, men har tagit ledigt.

var tisdagen också snart slut, hade ställt klockan på 07.00 i morse men min kropp ville inte alls vakna då så madde gan den sovmorgon till kvart i åtta- men då var det upp och i med  frukost. Sen blev det plugga hela förmiddagen plus lite nu i eftermiddag.

Sen bar det av till Gerda, var visning i lägenheten så här fick vi inte vara, ocg vad kan vara bättre att fördriva tiden med om inte ett gympaXstång pass med Nett vid min sida:-) Alltid lika skönt efter träningen.

Fördelen med att det är visningar här lite ibland är att lägenhetn blir städad och iordning plockad så nu sitter vi i Tv:rummet nett och jag o bara slappar med varsin dator i knät- är det det man kallar att umgås? haha

Skulle plugga latinska ord och kroppens alla ben i kväll, men känner nu att jag inte orkar och vill så jag skiter helt enkelt i det, får bli slapp för hela slanten i stället!

Ha det bäst så hörs och störs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0