Är det här ett liv?

Nu är det onsdag och jag är mer än måttligt trött på att plugga! Det hade varit ok om jag kännde att det fastnade, men känns som jag läser och läser, traglar och traglar utan att det ger ett skit- ganska hopplöst faktisk. Har suttit hela dan fram till fyra och nu orkar jag inte mer.

Nu får det bli TV i ett par timmar innan det är dags att bege sig till Boxen. Ska slå ut all min tenta ångest, eller hopplöshet snarare! Min hjärna vill helt enkelt inte lära sig vad varenda ben i kroppen heter eller exakt hur blodkärlen går-Suck, jag är verkligen en stor suck för tillfället!

Jag och Nett lyckades i alla fall komma ut i solen en liten stund i förmiddags, gå och snacka va sig är alltid bra i plugg tider.

Nej nu ska datorn stängas av efter att ha gått på högvarv hea dagen, ha det bäst så hörs och störs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0