Ännu en helg lider mot sitt slut.

sitter man här igen, en söndag eftermiddag och undrar vart tiden tog vägen! Har haft en helt underbar helg på Gyön, med hyfsat väder och massa frisk luft.

I fredags åkte den lilla båten i sjön och flundregarnen fram, kvällen spenderade vi i lusthuset och hade det bara bra. Lördagen ägnade jag åt att skura baljan, springa till Hoby, köra ved och dra ris. Så mycket frisk luft som jag fcik då var det länge sedan jag fick kan jag säga:-)

Kvällen blev det balj eldning och lusthuset med avslutning i baljan och ett dopp i havet- kallt men stärkande haha.

Idag har jag hugt ved och dragit det sista riset så nu har jag gjort min jobb del där ute för ett tag framöver. Kommer ju inte kunna vara så aktiv på helgerna nu när teatern drar igång (äntligen)!

Har bestämt mig för att stanna i Blekinge till Tisdag, så imorogn blir det pingis! hoppas bara jag kan plugga här hemma, är ju tenta på fredag.

Hoppas ni har haft en bra helg! Vi hörs och störs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0