Alnarp!

Idag är det så dags att be ge sig ut på den skånska landsbyggden och träffa lite bönder:-) Ha ha, nej jag bara skojar om bönderna, men ut på landet ska vi. Har ju blivit utbjudna till universitetet i Alnarp för sittning, och detta mina vänner ska bli mycket intresant. bussen grå från stan vid 17.00 och hem vid 02.00 i natt (hjälp vad sent),

Har jag tur får jag 4 timmars sömn innan det är dags att gå upp till skolan och ha hygien seminarie i morgon, men lite trötthet har ingen dött av:-)

Ute i Alnarp blir det först lite lekar, och sen sittning med tre rättes middag, sång och grejer- ska bli kul (hoppas jag)!

Nu i eftermiddagr har jag varit riktigt effektiv så jag ska hinna med allt innan det är dags att åka, först var det skola till tolv, sen ett träningpass på Gerda. efter det stekte jag pannkakor och började renskriva dagens anteckningar sammtidigt, lite snabb ätning och nu har jag precis skrivit klart anteckningarna.

Så nu blir det packning för det som ska med i kväll och det som ska med hem i mon, sen blir det ombyte och sen kommer det nog vara dags att bege sig! Så man kan säga att min dag är full!

Men det kan vara kul ibland, hoppas ni med har en bra dag:-) Vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0