allmänt snurrigt:-)

Har varit i skolan idag för att få lite hjälp tid inför tentan på fredag, matten i förmiddags gick ganska bra och känns helt ok, men sen kom vi till farmakologin- oj människan som har det vet verkligen hur man krånglar till saker och ting, gick därifrån med fler frågetecken än jag hade när jag gick dit haha.

Men har pluggat lite idag i alla fall, får bli ett sista ryck i morgon och sen får det gå som det vill på fredag! Kan faktiskt inte göra mer än mitt bästa,

Fick tillbaka förra tentan idag, gick skit! Men det vista jag ju innan. Var 14 poäng från G så de 14 poängen ska jag la kunna plugga upp till omtentan, så känns inte helt kört i alla fall:-)

I kväll blir det box med frida, men innan dess ska jag nog fixa lite våfflor, är ju våffeldagen idag! Mums.

Nej nu ska jag kolla TV och ge mig själv lite mer ångest för att jag inte pluggar:-P

Hörs och störs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra med dig snäckan! Klart du grejar tentan!



Saknar dig! Stor kram

2009-03-25 @ 19:40:32
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0