Oj vad trött jag är.

Helt otroligt vad trött jag är idag, började med att simma lite med frida i morse, sen var det plugg på schemat. Dock inte så jäkla lätt att plugga när man somnar stup i kvarten- och jag menar verkligen stup i kvarten. Läst ca 5 sidor sen har jag fått ta en power nap.

Tror inte jag har lärt mig så mycket idag om  jag säger så, men har i alla fall försökt:-)

Kollade lägenheten igår, helt ok, kommer nog kunna leva där utan problem:-P Ska bli skönt på fredag när allt är klart- då är det bara sommar och teater som gäller- så jäkla giddigt!

Nej nu börjar ögonen gå ihop igen.

ha det bäst så hörs och störs vi!!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack. ja det känns verkligen grymt bra, när man inte alls förväntade sig det! Allt bra med dig förutom tentaångesten? Det grejar du! lovar hålla tummarna!

Ja, jag saknar dig massor! Ses massor när du kommer hem snäckan! (L) Puss

2009-06-02 @ 21:23:31
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0