midsommar!

Jaha, så var dagen som är mest beroende av vädret snart här, det märkliga är att det typ aldrig är fint väder på just midsommarafton, synd men sant!

Detta år bär det av ner till skåne för min del, ska ut på landet till Maria och fira en riktigt traditionell midsommar, ska bli super kul. Kul att träffa Maria och Frida igen, känns som en evighet trots att det bara är två veckor:-P

Men först är det genomdrag på teatern i kväll, så hoppas på uppehåll! Regn har jag redan varit ute i tillräkligt mycket idag, gick en runda med världens bästa malin nu på förmiddagen och vi var båda som dränkta katter när vi kom hem:-P Men vem har dött av lite vatten? En härlig snack runda var det i alla fall.

Nej nu ska jag köpa jordgubbar och sen bege mig ut  till Gyön igen:

Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0