Lite då och då

Kommer att bli uppdateringar lite då och då nu framöver, bor ju numera på Gyön och har därför inte tillgång till datorn varje dag, men idag våldgästar jag broderns dator en stund.

Har repat i helgen och var ju hos Malin i Lördags- grymt kul att träffas igen, det får vi göra om snart. Skönt att bara snacka av sig och bara vara, skönt med en kompis man kan snacka om allt med sammtidigt som man vet att det är lugnt att bara sitta tyst en stund:-)

Igår var det som sagt rep på ett regnigt Kastell. och det blir det även idag- vädergudarna är verkligen inte med oss! Men det ska nog gå bra ändå.

Fick ett infall igår att jag skulle ut och springa klockan åtta på kvällen, efter en stor middag och en påse godis- ingen bra idè. godiset åkte upp och ned typ 15 gånger innan det åkte helt ut när jag kom hem och ut på bryggan;-) Springa efter godis ätande är inget jag rekomenderar.

Nej nu ska jag betala lite räkningar och bara surfa bort nån timme, ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0