Första steget klart!

Klockan är nu 11.41 och första delmålet för dagen är klart- Tentan är skriven med andra ord, känndes så där men man får la hålla tummarna så kanske de är snälla med rättningen:-) Inte helt kört i alla fall, men inställd på omtenta i agusti.

Nu blir det snart dags att börja städa och konka flyttlådor, vet inte riktigt hur vi ska kunna organisera detta, men det löser sig nog:-)

Ska bli sååå skönt när allt är klart, sen sover jag hos Mia i natt, en runda på stan på förmiddagen imon o sen slut besiktning på lägenheten för att sedan sätta mig på tåget hem till Blekinge för sista gången denna terminen!

Känns inte alls så bra som jag tordde det skulle göra att få åka hem och ha sommar lov, känner redan att jag kommer att sakna allt folk här nere:-( Men vi får se till att ses i sommar i alla fall.

Ni har gjort min termin tjejer!! Ni är overderliga.

Hörs och störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0