60 poäng i hamn:-)

Trodde tentan innan lovet gick käpp rätt åt helvete, men kors i taket jag klarade vist den- står så på ladok i alla fall. Börjar tvivla på min utbildning alltså, jag kunde ju den knappt! Men vist fine vill de godkänna mig så ska inte jag säga emot:-)

Teater igår, var ett tekniskt drag med fokus på musiken så blev inte så mycket gjort för min del. Idag ska jag bara vara på gyön och njuta av vädret och i kväll av en flaska kallt gott vin. Förhoppningsvis på bryggan!

I helgen och den kommande veckan är det Teater som gäller. Gött som tusan.

Ha det bäst så hörs och störs vi, och passa på o njut av solen!

P.s Glöm inte biljetterna www.teatersmedjan.se ds

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du är gumman :)

2009-06-26 @ 22:19:56
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0