Vilken premiär!

Så var premiären över, känns helt underbart sammtidigt som det är lite vemodigt då vi går in i hen helt annan period av teatern nu. Premiären gick Jätte bra och tidningarna älskade det:-)

Efter premiären blev det fest på Loket, helt sjukt bra ordnat med sovjet tema- hade sjukt kul, tiden gick alldeles för fort.
Rätt som det var var klockan redan nio på morgonen och det var dags att tänka på hemfärd. Skulle ta tåget, gick upp till stationen fortfarande inte helt nykter, kom dit och konstaterade att tåget var inställt! ringde Tias som sa han kunde hemta mig med båten, men då fick jag gå ut till Vägga!!

Vet ni hur långt det är till Vägga från stationen? Långt kan jag upplysa er om, men fram kom jag och hem kom vi, sov ett par timmar sen åkte jag och Axe ner till Sölvesborg och gick en sväng- var mys att träffa henne igen.

Snart bär det åter ut till Kastellet för ännu en föreställning:-) Ska bli gött gött gött.

Ni har väl köpt biljetter, denna succe kan man inte missa!!!!!

ha det bäst så hörs och störs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0