vart tog det fina vädret vägen?

Fan, är det ända jag kan säga! Vi fick avbryta föreställning numer två tack vara ösregn! det sög, Men igår blev det föreställning- underbart väder och bra pubilk, hoppas på en repris i kväll:-)

Har precis cyklat framför Ronja filmen- eller teatern, ja den vi spelade för 4 år sedan:-) Sjukt kul att se! Nu blir det snart duschen och sen lite lassagne innan det bär in till stan igen:-)

Livet är härligt för tillfället, ända negativa är att jag har upptäckt att jag ser ut som en stoppad korv i mina scen kläder;-) Men det får jag nog leva med:-)



Höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Tess

Snarare än fit-for-fight-korv ;)

2009-07-09 @ 12:53:42
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0