Vädret- Hallå!

NU vill jag ha hög sommar värme, jag vill ha sol och lata dagar! Har en kännsla av att det blir en kall kväll att spela teater i i kväll- och det är trist, men jag ska spela skjortan av publiken i alla fall:-) Riktigt sugen. Kanske blir det en sväng till Åbron efteråt eller förlåt till river side som det vist heter numera:-)

Har varit grymt onyttig denna veckan, har varit godis, vin och kakor- får skärpa mig!! Jag som brukar ha en sån karrakträ:P

Men vi får la se hur det blir med den saken!


Igår var jag teater ledig och då gjorde jag följande: * Högg ved. * Sprang en sväng. * Badade. * Diskade. * Kollade TV. * tog en power nap. * Drack lite vin. * Gick och la mig!-- Tur att det är spelning i kväll!

En dag i sänder
så ska du se att livet vänder,
Om allt idag inte känns riktigt rätt,
ska du se att det snart åter känns lätt.
Livet går sin gilla gång,
så ge mig ett leende och sjung för mig en sång!


Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0