Mygg

Har typ inte sett en ända mygga i år, ändå har jag typ tio mygg bett, de kliar som attans och så varas de lite- mycket irriterande! Men det hör la sommaren till:-)

Spelade igår, och det gick bra, var mycket publik, varmt och bra energi! Nu är det ledigt i två hela dagar. Är ju östersjöfestivalen!

Ikväll blir det förfest hos broder och sedan in till stan för att skaka lite rumpa, och kanske stöta på en och annan känning- trevligt ska det bli vilket fall som helst:-)

I morgon vet jag inte hur planerna ser ut, det får tiden utvisa.

Höres och störes.


Ett kallt glas vin i solen,

ett kallt glas vin i trädgårdsstolen!

Jag sitter på vår brygga,

och slår ihjäl varenda mygga!

Solen sänker sig sakta ner,

jag sitter i trädgårdsstolen på bryggan och bara ler!

MS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0