Jag och rekvesita är ingen bra kombi!

Har kommit hem från teatern, mycket publik men tyvärr regnigt ocg halt på scenen. Jag har kommit fram till att jag inte ska ha med rekvesita att göra, helt otroligt vad fel det kan bli med alla saker som Inga-Lisa måste använda.

För några föreställningar lyckas jag sätta hörlurarna så hårt över öronen så jag inte hör något, i samma föreställning lyckas jag trassla ihop ett annat par lurar så jag inte kan använda dem, välta en pall, trassla ihop en väska och en jacka och få harpunen i två delar- efter det tänkte jag att all min otur är över!

Men ack så fel jag hade, efter det har jag lyckast tappa ut en radiotjänst lapp och idag lyckades jag fastna med harpunen i ett träd så att en scen arbetare får komma och bryta av grenar, allt mitt frmför en publik på 300 pers:-)

Jag hade mycket svårt att hålla mig för skratt, och det hade min motspelare också- att fastna med harpuner i träd står inte i manus.

Imon är det spel ledigt så då ska jag softa, blir kanske Harry Potter i morgon kväll.

Höres och störes:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0