Vill Bli glad igen!

Usch är inne i en riktig deppar period nu, inget känns kul och jag bara mest går runt och känner mig allmänt eländig! Är väl nån form av vinter deprission, går väl över- hoppas jag!! Har inte ens träningslust längre, och då är det illa för Madde Svensson!

Är tillbaka i lund efter en skön helg hemma i Blekinge, kunde ifs vara bättre då jag har sovit dåligt och varit allmänt trött och nere, skaer som skulle göras blev inte gjorda och personer jag skulle träffa blev aldrig besökta- nu får jag skärpa mig!!

Tur att det är en lugn vecka, tisdag idag, ska till prakticum och lära mig injektioner i morgon (ska bli kul), på torsdag är det en föreläsning och på fredag är jag ledig!! Så jag får hitta det posetiva i vardagen helt enkelt, I kväll är det tillexempel handboll och innan det ska jag kura ner i sängen mellan alla mina kuddar och läsa en bra bok som jag läser just nu! Sen ska jag äta landgång (tack pappa)- mums!

Nej nu blir det boken, ha det bäst så hörs och störs vi!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas du piggnar till, tänker mycket på dig, kram mamma.

2009-01-28 @ 07:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0