Usch!

Vaknade idag med värsta usch känslan, ville bara dra täcket över mig och somna om! Absolut inte gå upp och gå till skolan och ha muntlig redovisning, men man måste ju och ju längre dagen har gått desto bättre har det kännts. Känndes riktigt bra när vi fick vårt G på case arbetet, så nu är det bara tentan kvar på denna kurs.

Eller bara och bara, vet inte vad jag ska läsa och har inte börjat, men det löser sig nog:-) Är ledig imorgon och har lovat mig själv att ta ett rejält plugg bus då!

I kväll blir det box med Frida och sen slapp framför TV:n, vad skulle man gjort utan den? haha. Har precis ätis sallad med majs, kidney bönor och valnötter-mums, och nyttig känner man sig med, behöver en avgiftningsvecka nu efter fjällen. Sallad och vatten:-)

Nej nu ska jag diska lite, vi hörs och störs!


inget mer alkohol för mig på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0