Tillbaka i Blekinge

var man tillbaka i Blekinge igen, trodde jag skulle hinna med tåget tjugo i tolv- men hör och häpna jag var klar med tentan redan tjugo i tio så hipp som happ satt jag på tjugo i elva tåget hem i stället- kalas!

Tentan ja, jo den känndes helt ok, är lite osäker på en del saker men hoppas jag klarade den- om inte handlar det nog bara om enstaka poäng! Så nu håller jag tummarna i tre veckor innan resultatet kommer:-)
Det gick i alla fall sjukt snabbt att skriva den, 40 min. Var många fler svars frågor så det var bara att ringa in:-)

Nu ska jag snart in till karlshamn och klippa mig, eller snarare ansa topparna- sparar till långt hår men måste klippa bort lite slitet! Ska bli skönt. Efter det blir det en lugn hemma kväll framför TV:n, som jag har längtat.

Ni får ha en världs bäst helg så hörs och störs vi!


drömmer mig bort till vinter och bräda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0