Suckarnas Måndag!

Usch idag har det varit en sån där dag man önskar att man inte gick upp ur sängen! Vaknade klockan 05.00 så jag hann göra mig iordning innan tåget ner till Lund gick 06,14. Skulle köpa biljett på stationen med mitt rabatt kort, men det fungeradegivet vis inte där, så fick betala full pris- den första sucken!

Var ganska lite folk på tåget, jag somnade och precis när det var som bäst väcker en äldre dam mig och vill att jag flyttar väskan så att hon får plats- andra sucket! Inte nog med att hon väcket mig, hon stank som en hel parfym affär, var typ hög när jag äntligen fick kliva av i Lund- tredje sucken!!

Kom till skolan och började en ny kurs, verkade helt ok, sen kom första föreläsningen om cellen, jag fattade ingenting!! Totalt obegripligt enligt mig- fjärde sucken!

NU har jag i alla fall lyckats ta mig igenom ett träningspass och sitter och väntar på att maten ska bli klar, ris med kött! Har redan pyjamasen på och tänker inte röra mig från soffan på hela kvällen, blir handboll och lite läsande om cellen här i vår underbara soffa:-)

Känner att livslusten sakta börjar komma tillbaka:-) Hoppas er måndag har varit bättre än min! Vi hörs och störs!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0