Snart Fredag!

Konstigt vad dagarna kan gå sakta ibland, de här tre första dagarna på veckan har gått märkligt sakta, men nu är det snart fredag och dags för tenta. Grov plugget är klart och i morgon blir det lite repeterande på det sista som inte riktigt har fastnat, men annars lungt!!

Det får gå som det går på fredag, nu har jag i alla fall gjort allt jag har kunnat. Ska tvätta i morgon också så då kan jag inte plugga, och efter det blir det spring med Mia och då kan ja g deffenetivt inte plugga- skönt!!

Idag har jag pluggat bra, gått en lång runda, lagat fisk och kollat lite på TV, nu i kväll blir det Box med Frida och det ska bli gött!

Tagit lite bilder på vår underbara lägenhet, för er som inte har sett den:-) Är inte världsbäst bilder men ni kanske får ett litet hum!! Hörs och störs!

Kök                                       Mitt rum                                                              TV- rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0