Skor!

Är ledig idag, och det är underbart! sov så länge jag orkade- som bara blev till nio. Sen läste jag lite nervsystemet och efter det blev det lunch med syrran ute på Nova. Skulle köpa den sista presenten till mamma. Men sko beroende som vi är båda två kunde vi inte låta bli att ta en titt på skopunkten- LIVSFARLIGT!!

Skulle inte köpa nått, men kom lik förbaskat ut med varsit par skor, men det var billiga skor så det får nog anses som förlåtet. Jag köpte ett par jättesnygga bruna lite finare skor med klack, längtar till i morgon då jag ska ha dem när jag åker hem!!

Dagen i morgon börjar tidigt, ska vara på sjukhuset klockan 08.00 för att kolla om jag kan bli blodgivare, kollade för 2 år sen men då hade jag för dåligt blodvärde, så vi får hålla tummarna:-)

Efter det blir det föreläsning o sen blir det hem med tjugo i ett tåget, ska bli skönt med en lång helg!! I kväll är det Box på schemat, så sitter och laddar upp nu, alltid skönt att få slå lite:-)

Ha det bäst så hörs och störs vi!!

De här snyggingarna finns nu mera hos mig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0