Satt fast i sängen!

Att det kan vara så segt att komma upp ur sängen är helt otroligt! klockan ringde klockan sex, och min kropp eller hjärna fattade inte vad det var som lät, än mindre varför jag skulle upp.
Men upp kom jag och en timme senare var jag tillbaka i skolan och bland vänner. Efter det förljde två förelsäsningar, en intresant och en helt ointresant som jag dissade och smet från i pausen!

Tog cyklen ut till Mia i stället och sprang en runda, var segt men skönt att komma igång igen, så i morgon blir det gerda innan jag och Mia drar ner till Malmö för att kolla musikal- ska bli attans roligt.

I kväll blir det lungt, har städat ut julen och har bara kvar att vattna blomorna:-) Hoppas det är något bra på TV, ska ställa mobilen på halv två, är ju final i hokyen i natt, och även om jag inte är en jätte hokey fan så måste man faktiskt se när det är en så viktig match och mot Canada också! Kan nog bli en bra match tror jag.

Nej nu ska jag låta hjärnan smälta i något hjärndödande och lättsmält TV program, vi hörs och störs!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0