Så var man i Blekinge igen!

var man tillbaka, sitter och väntar på att broder ska hemta mig så vi kan åka upp till Karlsnäs för lite träning, känner inte alls för det men tar det lite lugnt och får lite luft! har redan 5 dagars träning i benen så misstänker att det blir segt i kväll!!

Tog prover för att läna blod idag och jag fick godkännt, känns skönt! Har också haft föreläsning om nervsystemet och det var ca 100 gånger bättre än cellen:-)

Hade mina nya skor idag, och oj vilket skoskav jag fick, tur att jag hade gympadojorna i väskan, annars hade jag nog fått gå barfota tror jag, men vill man vara fin så får man lida pin!

Hörs och störs!!

Kommentarer
Postat av: Nett

Lycka till ikväll!! Hoppas och tror det kommer bli gott och jättemysigt! Vi ses nästa vecka roomi;) Kram

2009-01-23 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0