Så Jäkla trött!

Nu får jag snart panik! Kan inte sova på nätterna längre. Har varit så hela veckan, hammnar i något dvalliknande tillstånd men aldrig den där sköna sömnen som jag nu känner att jag nog hade behövt!

Slumrar till, vaknar, slumrar till vaknar. Och så håller det på hela nätterna- Jag blir galen!!! Känner mig lite smått småsur hela dagarna också- suck!!

Hade i alla fall en attans trevlig kväll igår, vi syskon lagade fin middag till mamma som har fyllt 50, attans gott och mysigt blev det.

Idag är det väl meningen att det ska bli skidor, men jag är så opepp! Så får se hur det blir, vill bara gå och lägga mig o dra nått gammalt över mig, men vad hjälper det? Kommer ju endå inte att kunna sova- Suck igen!

Hoppas ni har det bättre en jag:-) Vi hörs och störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0