Onsdag mitt i veckan

Idag gav jag mig en riktig sovmorgon, sov till halv tio!! Var riktigt skönt, skönt att sömnen funkar igen. Efter en skön natt blev det handling (mitt kylskåp var helt tomt) och efter det en rask promenad.

Nu har jag läst ut min bok- var jätte bra! och vad jag ska göra de kommande 2 och en halv timmarna innan jag ska vara på practikum har jag ingen aning om, blir nog TV och dator- ganska tråkigt men bättre än att glo in i en vägg! I kväll blir det i alla fall Box med Frida, alltid något att se fram emot.

Är väl lite mer uppåt idag, men orken finns här fortfarande inte, det mesta känns meningslöst och trist, och det mulna vädret ute gör inte saken bättre, men som sagt det går i alla fall åt rätt håll- lite gladare idag, lite tunnare moln, lite närmare helgen och lite närmare ljusare tider:-)

Jag överlever nog haha, vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0